DUK (Dažnai užduodami klausimai)
Dažniausiai užduodami klausimai ir atsakymai
Žemiau pateikiame keliasdešimt dažniausiai užduodamų klausimų kartu su atsakymais. Jei šie klausimai ir atsakymai neišsprendžia visų abejonių, prašome susisiekti elektroniniu paštu per adresą [email protected] arba telefonu numeriu +48 883 4747 729 darbo dienomis nuo 11.00 iki 18.00 val., šeštadieniais nuo 8.00 iki 13.00 val.
Ką reiškia mygtukas Pirkti, o ką Užsakyti?
Ką reiškia prieinamumo statusai Yra, Prieinamas, o ką reiškia Pagal užsakymą?
Yra - produktai su statusu "yra" yra mūsų sandėlyje. Nurodome net, kiek konkretaus produkto turime sandėlyje - galite įsigyti šiuos produktus bet kokia mokėjimo forma (grynaisiais, banko pervedimu, išsimokėtinai).
Prieinamas - produktai su statusu "prieinamas" - galite įsigyti bet kokį kiekį, tačiau siuntimo laukimo laikas priklauso nuo to, ar jie yra mūsų, ar išoriniame sandėlyje, taip pat nuo užsakytų produktų kiekio. Pvz., jei prieinami 2 produktai, o jūs užsakote 3 vienetus, užsakymo pristatymas gali būti ilgesnis arba padalintas į 2 siuntas, iš kurių pirmoji išsiunčiama iškart po užsakymo pateikimo, o antroji po trūkstamo vieneto gavimo iš išorinio sandėlio. Produktus su šiuo statusu galite įsigyti bet kokia mokėjimo forma (grynaisiais, banko pervedimu, išsimokėtinai).
Pagal užsakymą - produktai su statusu "pagal užsakymą" yra užsakomi konkrečiam kliento užsakymui - šiuos produktus galite įsigyti tik iš anksto apmokėję 100% avansą (taip pat galite įsigyti tokius produktus išsimokėtinai).
Koks yra laukimo laikas produktams?
Koks yra laukimo laikas produktams, kurių prieinamumo statusas yra „prieinamas“?
Koks yra laukimo laikas produktams, kurių būklė yra užsakoma?
Kodėl prie prekių yra pilkas mygtukas, rodantis prekių trūkumą?
Kodėl negaliu įdėti prekės į krepšelį?
Kodėl pasirinkimo sąraše nėra visų prieinamų produktų, kurie atitinka aprašymą?
Ar esate tikras, kad užsakytos prekės yra sandėlyje?
Ar norint apsipirkti reikia registruotis/sukurti paskyrą?
Ar galiu už pirkinius internetinėje parduotuvėje sumokėti kreditine kortele?
Ar galiu sumokėti už pirkinius kurjeriui pristatymo metu arba banko pavedimu, kad nereikėtų turėti paruoštų pinigų kurjeriui?
Ar galiu pirkti išsimokėtinai?
Nežinau, ar mokėjimas pavedimu ar PayU buvo sėkmingas. Ką turėčiau daryti?
Nežinau, kas vyksta su mano užsakymu. Ką turėčiau daryti?
Ar galiu gauti sąskaitą faktūrą už užsakomą prekę?
Kokia yra užsakomų prekių pristatymo kaina?
Nuo kokios sumos siuntimas yra nemokamas?
Kaip greitai / Kada bus išsiųstas mano užsakymas?
Kuriuo laiku kurjeris atsiima siuntas?
Ar gausiu siuntos sekimo numerį?
Ar galiu nustatyti prekių pristatymo laiką?
Ar prekės, užsakytos internetinėje parduotuvėje, gali būti atsiimtos asmeniškai fizinėje parduotuvėje?
Kaip turėčiau pateikti pretenziją dėl prekės ar užsakymo vykdymo būdo?
Ar mano kredito kortelės duomenys yra saugūs?
Ar mano asmens duomenys yra saugūs?
Taip. Parduotuvė turi įdiegtą saugumo politiką, o asmens duomenų rinkinys yra užregistruotas GIODO.