Parduotuvė karpiams meškeriotojams, karpių parduotuvė

EUR
pažengęs
    pažengęs

    žinios

    pardavimas

    Rekomenduojamas

    Geriausiai parduodamas

    Išpardavimas

    Aukcionai

    Dovana Idėja

    žinios

    Aksesuarų Dėžutės

    Akumuliatoriai, Baterijos, Nešiojamieji Įkrovikliai, Krovikliai, Saulės Baterijos

    Apsauga ir Laikymas Karpiai

    Baltymų Kamuoliukai

    Biwakinė įranga

    Dipai, Buusteriai

    Dirbtiniai Masalai

    Dovanų kuponai, Dovanų kortelės, Dovanos

    Echosondos

    Elektriniai varikliai

    Filmai, Spauda

    Grūdai, Riešutai

    Karpinės Kėdės

    Karpinės Lovos

    Karpiniai Gaudyklai

    Karpiniai Palapinės

    Karpinių Aksesuarų Krepšiai ir Dėklai

    Karpinių Drabužiai

    Karpinių komplektų priedai ir elementai

    Karpinių Meškerių Dėklai

    Karpių Kabliukai

    Karpių Meškerės

    Karpių ritės

    Karpių svareliai

    Kibimo Signalizatoriai

    Kibirai, Dėžutės, Maitinimo Įrangą

    Komponentai Boilių Gamybai

    Meškeriotojų Vežimėliai ir Karpinių Tachos

    Miegmaišiai, Antklodės, Pagalvės

    Paruošti Karpinių Montažai

    Pelėsiai, Pastos, Masalai

    Plūduriuojančios Kulkos POP-UP

    Plūduriuojantys Wafters Rutuliai

    Požeminės Kameros

    Proteininės Kulkų Baziniai Mišiniai

    Reklaminiai produktai

    Strypai, Atramai

    Tirpiosios PVA medžiagos

    Valdomos valtys

    Valtys

    Virveliai, Pintinės

    Žuvų masalų gamybos įranga

    Žvejybos vietos žymėjimas

    Prisijungti
    pažengęs

    DUK (Dažnai užduodami klausimai)

    Dažniausiai užduodami klausimai ir atsakymai

    Žemiau pateikiame keliasdešimt dažniausiai užduodamų klausimų kartu su atsakymais. Jeigu šie klausimai ir atsakymai neišsprendžia visų abejonių, prašome susisiekti el. paštu adresu sklep@rockworld.pl arba telefonu numeriu 883 4747 729 darbo dienomis nuo 11.00 iki 18.00 val., šeštadieniais nuo 8.00 iki 13.00 val.

     

    Klausimai apie prekių prieinamumą ir mokėjimo už užsakymą būdus:

    1. Ką reiškia mygtukas "Kup", o ką "Zamów"?

    Atsakymas: Prekės su mygtuku "kup" yra sandėlyje, prekės su mygtuku "zamów" yra prekės, atvežamos "pagal užsakymą", tai yra tokią prekę atvežame pagal konkrečio kliento užsakymą. 

    2. Ką reiškia prieinamumo statusas "Jest", "Dostępny", o ką "Na zamówienie"?

    Atsakymas:
    Jest - prekės su statusu "jest" yra mūsų sandėlyje. Nurodome net kiek tokių prekių yra mūsų sandėlyje - šias prekes galite pirkti bet kokia mokėjimo forma (grynaisiais, pavedimu, lizingu).
    Dostępny - prekės su statusu "dostępny" - galite jų pirkti bet kokį kiekį, tačiau laukimo laikas iki siuntos priklauso nuo to, ar jos yra mūsų ar išoriniame sandėlyje ir nuo užsakytų prekių kiekio. Pvz., jei yra 2 prieinamos prekės, o jūs užsakote 3 vnt., užsakymo pristatymo laikas gali būti prailgintas, arba užsakymas gali būti padalintas į 2 siuntas, iš kurių pirmoji išsiunčiama nedelsiant po užsakymo pateikimo, o antroji po to, kai iš išorinio sandėlio atvežama trūkstama prekė. Šias prekes galite pirkti bet kokia mokėjimo forma (grynaisiais, pavedimu, lizingu).
    Na zamówienie - prekės su statusu "na zamówienie" atvežamos pagal konkretaus kliento užsakymą - šias prekes galite pirkti tik iš anksto apmokėdami 100% užstato sumą (taip pat galite pirkti šias prekes lizingo sistemoje)

    3. Koks yra laukimo laikas prekėms su "jest" statusu?

    Atsakymas: Didžioji dauguma prekių su statusu "jest" išsiunčiamos tą pačią dieną arba per 24 valandas nuo užsakymo pateikimo. Tačiau kartais užsakymų susikaupia daugiau, tada parduotuvė automatiškai informuoja, kad siuntos gali būti atidėtos, pavyzdžiui, 48 valandoms nuo užsakymo pateikimo. 

    4. Koks yra laukimo laikas prekėms su prieinamumo statusu "dostępny"?

    Atsakymas: Didžioji dauguma prekių su statusu "dostępny" išsiunčiamos per maždaug 2-5 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo. Tačiau yra prekių, kurių pristatymo laikas gali būti šiek tiek ilgesnis, nors neturėtų viršyti 14 dienų. 

    5. Koks yra laukimo laikas prekėms su prieinamumo statusu "na zamówienie"?

    Atsakymas: Didžioji dauguma užsakomų prekių išsiunčiamos per 2 iki 14 dienų nuo užsakymo pateikimo. Tačiau yra prekių, kurių pristatymo laikas gali būti ilgesnis. Jei taip yra, tai yra aprašyta prie prekės sandėlio statuso arba produkto aprašyme. 

    6. Kodėl prie prekės yra pilkas mygtukas "brak towaru"?

    Atsakymas: Atrodo, kad išparduota prekė, kurią paprastai turime sandėlyje, ir sistema pakeitė jos sandėlio statusą į "brak towaru". 

    7. Kodėl negaliu įdėti prekės į krepšelį?

    Atsakymas: Atrodo, kad norite pirkti prekę, kurios šiuo metu neturime atsargose. Galite užsiregistruoti prekės sekimui (nurodyti savo el. paštą), gavus šios prekės pristatymą, apie tai būsite automatiškai informuoti. 

    8. Kodėl pasirinkimų sąraše nėra visų prieinamų produktų, kurie aprašyti atitinkamai?

    Atsakymas: Atrodo, kad norite pirkti prekės versiją, kurios šiuo metu neturime atsargose. Galite užsiregistruoti prekės sekimui (nurodyti savo el. paštą), gavus šios prekės versijos pristatymą, apie tai būsite automatiškai informuoti. 

    9. Ar galiu būti tikras, kad užsakoma prekė yra sandėlyje?

    Atsakymas: 99% atvejų prekė su statusu "jest" yra sandėlyje. 1% atvejų rezervuojame sandėlio klaidoms ir situacijoms, kai prekė sugadinama, todėl negalime išsiųsti pilnavertės prekės. Jei tokia situacija įvyksta, susisiekę su klientu, nustatome tolesnes veiksmų eiga.

    10. Ar būtina registruotis/sukurti paskyrą, norint apsipirkti?

    Atsakymas: Ne. Nereikia registruotis, kad galėtumėte pateikti užsakymą mūsų parduotuvėje. Tačiau sukurti paskyrą jums suteikia išmatuojamą naudą - kiekvienas pirkėjas, dalyvaujantis pirkimuose, dalyvauja lojalumo programoje Carp-Coins (kaupia taškus, kuriuos gali iškeisti į prizus - žr. promocijų taisykles), o dėl pirkimų istorijos klientas kelia savo statusą, kuris leidžia gauti nuolaidą pirkiniams, galimybę nemokamai pristatymui ar net derybas dėl kainų! Prisijungę klientai taip pat neturi kaskart pildyti adresų duomenų pateikdami kitus užsakymus, gali realiu laiku sekti savo užsakymo būseną, taip pat turi prieigą prie ankstesnių užsakymų istorijos.

    11. Ar yra minimali užsakymo suma?

    Atsakymas: Minimali užsakymo suma nereikalaujama.

    12. Ar galiu mokėti už pirkinius internetinėje parduotuvėje kreditine kortele?

    Atsakymas: Taip. Šiuo metu mokėjimai Visa ir Maestro kortelėmis vykdomi per PayU sistemą.

    13. Ar galiu atsiskaityti už pirkinius kurjeriui pristatymo metu arba pavedimu, kad nereikėtų paruošti pinigų kurjeriui?

    Atsakymas: Taip. Abu mokėjimo būdai yra įmanomi. Mokėjimo būdas už pirkinius renkamas antrame krepšelio etape. 

    14. Ar galiu pirkti dalimis?

    Atsakymas: Taip. Lizingo pardavimas galimas užsakymams nuo 150 zł ir yra valdomas per Santander Raty sistemą. Paskolą teikiantis bankas yra Santander Consumer. Viska galima atlikti visiškai internetu, nuo pildant lizingo paraišką iki sprendimo dėl kredito gauti per apie 15 minučių!!! Lizingo sistema išsamiai aprašyta skyriuje Jak kupić na raty?

    15. Nežinau, ar bankinis ar PayU mokėjimas įvyko teisingai. Ką daryti?

    Atsakymas: Prašome palaukti keletą minučių ir patikrinti, ar bankiniame sąskaitos išraše buvo užregistruotas pavedimas. Jei ne, prašome susisiekti su parduotuvės aptarnavimo skyriumi el. paštu sklep@rockworld.pl arba telefonu numeriu: 883 474 729 ir aprašyti situaciją. Kartu nustatysime veiksmų eigą, kuri tenkintų abu šalis.

    16. Nežinau, kas vyksta su mano užsakymu. Ką daryti?

    Atsakymas: Visi užsakymai eina per 4 statusus "zamówienie nowe", "zamówienie potwierdzone", "zamówienie w realizacji" ir "zamówienie zrealizowane". Apie kiekvieną statuso pasikeitimą ir dabartinę užsakymo eigą klientas informuojamas automatiškai siunčiama el. laišku. Jeigu tai neatsako į jūsų klausimą, prašome susisiekti su parduotuvės aptarnavimo skyriumi el. paštu sklep@rockworld.pl arba telefonu numeriu: 883 474 729, parduotuvės darbo metu. Tikrinsime ir paaiškinsime, kas vyksta su užsakymu.

    17. Ar galiu gauti sąskaitą faktūrą už užsakomą prekę?

    Atsakymas: Taip. Prašome pažymėti tokią galimybę antrojo užsakymo etapo metu (standartiškai išrašome "paragon"). 

     

    Klausimai apie užsakomų prekių pristatymą: 

    18. Kokia yra užsakomos prekės pristatymo kaina?

    Atsakymas: Pristatymo kaina priklauso nuo perkamos prekės svorio, mokėjimo būdo ir pasirinkto pristatymo paslaugų tiekėjo. Parduotuvė pati nustato atitinkamas kainas krepšelyje. Pristatymo kainas taip pat galima patikrinti svetainėje Ceny dostaw towaru

    19. Nuo kokios sumos siuntos yra nemokamos?

    Atsakymas: Šiuo metu visi užsakymai viršijantys 300 zł siunčiami mūsų sąskaita. Tačiau tai taikoma tik vidaus šalies operacijoms ir šalies viduje siunčiamoms siuntoms.

    20. Kaip greitai / Kada bus išsių

    žinios » Pardavimai » pardavimas
    Prenumeruokite naujienlaiškį ir gaukite naujausią informaciją apie geriausius pasiūlymus!
    Kontaktiniai duomenys

    Stacionarus parduotuvė:
    Mikołaja g. 9A,
    47-400 Racibórz
    tel. 883 474 729

    sklep@rockworld.pl žiūrėti kaip nuvažiuoti Google žemėlapyje

    Internetinė parduotuvė:
    sklep@rockworld.pl https://www.rockworld.pl

    PLN sąskaita: 51 1140 2004 0000 3102 3558 4460

    EURO sąskaita: PL64 1140 2004 0000 3812 0174 2683 (BIC: BREXPLPWMBK)

    GB sąskaita: PL63 1140 2004 0000 3112 0174 3723 (BIC: BREXPLPWMBK)

    USD sąskaita: PL37 1140 2004 0000 3012 1316 1916 (BIC: BREXPLPWMBK)

    CZK sąskaita: PL02 1140 2004 0000 3312 1316 1429 (BIC: BREXPLPWMBK)

    HUF sąskaita: PL39 1140 2004 0000 3012 1316 1783 (BIC: BREXPLPWMBK)

    Copyright © ROCKWORLD - Visos teisės saugomos.
    Nuotraukų ir tekstų naudojimas be raštiško sutikimo draudžiamas.

    © Rockworld 2004 - 2024

    ROCKWORLD rūpinasi Jūsų privatumu!

    Mūsų svetainė naudoja slapukus (cookies), kurie padeda užtikrinti saugias ir patogias sąlygas lankantis mūsų svetainėje. Dėka slapukų mes galime suprasti jūsų poreikius ir pritaikyti reklamos turinį prie jūsų interesų.

    Jūs galite priimti visus slapukus, tačiau tai nėra būtina norint naudotis svetaine. Galite pritaikyti sutikimus pagal savo poreikius - sprendimas priklauso nuo jūsų. Bet kuriuo metu galite persigalvoti ir modifikuoti savo pasirinkimą.

    Išsamią informaciją apie slapukus rasite mūsų Privatumo Politikoje.

    » Vartotojo privatumas
    Mūsų svetainė naudoja slapukus, kad galėtume užtikrinti jums saugias ir patogias sąlygas lankantis mūsų svetainėje. Jie taip pat padeda mums suprasti jūsų poreikius, įskaitant reklamos turinio pritaikymą prie jūsų interesų. Daugiau informacijos
    » Techniniai slapukai
    Dėl jų mūsų svetainė veikia tinkamai. Techniniai slapukai (cookies) yra būtini, kad mūsų svetainė galėtų veikti korektiškai. Jie užtikrina tavo saugumą, palaiko sesiją ir tinkamą svetainės atvaizdavimą.
    » Analitiniai slapukai
    Dėl jų mes pritaikome svetainę prie Jūsų poreikių! Analitiniai slapukai padeda mums suprasti, kaip elgiatės mūsų svetainėje, įskaitant Jūsų nuostatų, individualių nustatymų ir pasirinkimų įsiminimą. Remiantis tuo, mes žinome, kaip patobulinti mūsų svetainę ir kaip plėsti mūsų pasiūlymą.
    » Marketinginiai slapukai
    Dėl jų gaunate asmenines reklamas! Rinkodaros slapukus naudojame tam, kad galėtume pasiūlyti ir rodyti Jums aktualias reklamas produktų, kurie gali Jums būti naudingi. Šias reklamas rodome tiek mūsų svetainėje, tiek mūsų partnerių puslapiuose, remdamiesi Jūsų elgesiu mūsų svetainėje.
    Sveiki!
    Galite užduoti mums klausimą, tiesiog spustelėkite mygtuką \"Pradėti pokalbį\". Atminkite, kad pokalbio turinys išsaugomas!

    Prieš pradėdami, pateikite savo duomenis: